Najpotężniejsi gracze branży internetowej, prelegenci z kilkunastu krajów świata, okazja do wymiany doświadczeń i zdobycia unikalnej wiedzy.
Oto, czego mogą spodziewać się uczestnicy międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej - INTERNET CEE. Wydarzenie odbędzie się w dniach 28 - 29 października 2008 w Warszawie.
Internet CEE (http://internetcee.pl/) to około 300 uczestników z całej Europy, porównanie doświadczeń międzynarodowych firm i lokalnych liderów, prezentacja danych na temat poszczególnych rynków, a także okazja do zawarcia nowych kontaktów. O recepcie na sukces w e-biznesie opowiedzą między innymi Mike Hess z OMD, Sławomir Stępniewski z Isobar i Fedor Virin z Mail.ru. Szerokie grono ekspertów zaszczycą również Wim Vermeulen z Ogilvy, Saša Škorić z Oglasnik, Marcin Gaworski z 180 hb oraz Vitaly Rubstein z Forticom UAB.
Zagadnienia omawiane w ramach konferencji zostały podzielone na cztery bloki tematyczne: 'Społeczności w internecie,' 'Nowe formy reklamy w sieci', 'Telewizja internetowa' oraz 'Historie sukcesu'. Program wzbogaci panel dyskusyjny na temat rynku wyszukiwarek.
Konferencja adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży firm prowadzących działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej lub planujących ekspansję na rynki w tym regionie. Uczestnicy konferencji to również wydawcy internetowi oraz reprezentanci agencji i domów mediowych.
Za pośrednictwem strony internetowej www.internetcee.pl można już zarejestrować się na konferencję (http://internetcee.pl/register). Do końca września 2008 obowiązuje rabat w wysokości 10 proc.
Organizatorem konferencji jest firma Gemius SA (www.gemius.pl), lider w dziedzinie badań internetu w Europie Środkowo-Wschodniej. Patronat nad wydarzeniem objęło Interactive Advertising Bureau (IAB). Mail.ru - największy rosyjski portal - jest głównym patronem internetowym konferencji. Patronami medialnymi są: Wirtualna Polska, Onet.pl, Gazeta.pl, Marketing and More, interaktywna platforma Ipla, Interaktywnie.com, Wirtualne Media, Mediarun.pl, Money.pl (Polska), Hotnews.ro (Rumunia), UBP (Ukraina) oraz RBK (Rosja). Konferencję wspiera firma AdOcean.
Gemius SA – firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu w Europie Środkowo-Wschodniej. Na rynku polskim istnieje od 1999 roku, oferując profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze dla wszystkich podmiotów tego rynku. Firma oferuje szeroki wachlarz kompleksowych badań dotyczących m.in. zachowania internautów na witrynach (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznego (gemiusProfile), czy też skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect). We współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu, Gemius prowadzi całościowe badanie oglądalności witryn i aplikacji internetowych – Megapanel PBI/Gemius.
dodał Redakcja